Monday, April 15, 2013

.:15th April 2013:.

Salam sayang semua..
Tetiba tangan nie rajin plak nak citer apa yg ada dalam ati nie.. Monday bluess..owh..walaupun dah dekat jam 6 tapi ati nie masih tiada di sini..bukan sebab tekanan kerja tapi tekanan 15 April.. Ati nie dari semalam resah dan gelisah.. Bukan sebab umur makin nak meningkat tetapi mengenangkan seseorang yang banyak sangat memberi pengaruh pada diri ini..hmm..

Orang kata hidup nie satu perjalanan..Mempunyai banyak cerita,bab demi bab dan juga babak demi babak yang mempunyai banyak watak dan karakter.. Hampir 25 tahun menjalani kehidupan pelbagai jenis manusia yang aku temui..pelbagai cerita,kerenah dan ragam..kadang2 aku pun naik giler..huhu.. Apapun kehidupan itu yang menjadikan aku dewasa bersama masa seiring usia..ceewaah..hahaha

"tanpa satu langkah tidak akan jadi seribu langkah"

Apapun, terima kasih awak kerana sentiasa sabar melayan kerenah diri ini..Selamat hari ulang tahun kelahiran, semoga awak Bahagia dan Gembira selalu..walau nanti saya xde lagi bersama jangan pernah sekali pun awak lupa yang sayang saya xkan penah berkurang.. saya sayang awak sgt2.. :)

"Happy Birthday awak.."







No comments:

Post a Comment