Wednesday, April 10, 2013

.:It's April 2013!!! :.

ooh NO!!!! April datang lagi..dan tahun nie dah tahun 2013.. Last aku jengah blog nie september 2012..kesiankan blog nie bila time-time bosan dah xde benda nak buat sgt2 barula anda diingati..huk huk..nasibla blog x pandai merajuk kalau tidak mau sakit aku nak pujuk..kan?hehe

Apa pun tanpa aku sedar april dah munculkan dirinya lagi sekali untuk tahun nie..and this year is 2013!!!oohh.. 2012 adalah tahun air mata bagi aku..gembira pun nangis dan sedih pun nangis..haha..Apapun yg dah berlalu x mungkin akan kembali lagi..betul x? korang nak tau kenapa tajuk kali nie macam gempak..sebab bulan nie umur aku akan bertambah lagi..dan aku masih begini dan di sini..uhu..

Latest update kini aku menjalani latihan industri di Puchong..sebuah company yang di miliki penuh oleh bumiputera dan suasana dia ok..xdela heaven tapi bolehla masyuk ngan jiwa aku..huhu..dan ini merupakan semster terakhir aku bergelar mahasiswa..akhirnye berjaya juga aku menghabiskan ijazah sarjana muda aku..bukan senang nak menggenggam segulung ijazah korang..kalau x kuat semangat memang boleh gantung diri..serius aku cakap..tapi alhamdulillah, walaupun aku jatuh tersungkur dan x mampu nak bangun aku masih mampu untuk merangkak menuju kejayaan itu..syukur Ya Allah.. :)

Perancangan masa depan? ntahla, planner aku masih kosong untuk tahun nie..nampak x macam xde wawasan? memang..sebab akunye rancangan sebelum nie memang x jadi dan kene reset semula..so...tengoklah..aku sedang mengumpul kekuatan..doakan yg terbaik buat aku ye korang.. sayang korang :)

BTW, mulai saat nie..aku anya terfikir untuk gembirakan diri sendiri dulu baru fikir org len tapi for my family, mereka adalah keutamaan aku kini..hidup mati aku,aku nak gembirakan mama dan abah aku dan juga aku nak tengok adik2 aku semua berjaya..apa?Kawen???belum lagila..kalau Allah bagi jodoh tu,aku nak kawen cepat2 dan for my future hubby..hehe..aku xnak kemewahan aku cume nak kasih sayang yg ikhlas dan pimpinlah aku ke syurga..itu sahaja.. :)

hmm..oklah dah sampai masanye untuk aku jumpa my BFF..i miss her so much..nanti aku share ngan korang ek apa my BFF dan apa kami nak buat jap lagi..tunggu tau.. 

To be continue......

No comments:

Post a Comment